czwartek, 22 czerwca 2017

Usprawiedliwienie

Hej hej.
Po pierwsze chciałem strasznie was przeprosić za moją nieobecność. Możliwe że już prawie nikt tego nie przeczyta ale dla tych którzy jeszcze mnie nie opuścili chciałbym poprosić o jeszcze trochę cierpliwości po prostu nie mam jak napisać rozdziału choć wierzcie mi że bardzo chce, nawet tą notkę mi jest ciężko napisać, a jaki powód?

Otóż jakiś tydzień do dwóch tygodni temu coś się stało z moim prywatnym laptopem i nie łączy mi się on z żadną siecią  a jak dobrze wiecie nie mam jak pisać bez internetu. Teraz piszę do was ze służbowego laptopa mojego taty do którego nie mam takiego dostępu żeby pisać rozdziały. W sumie i tak mam duże szczęście że napisałem to co teraz czytacie.
Więc podsumowując nie moge napisać rozdziału przez awarię laptopa. Mimo to strasznie was przepraszam bo powinienem napisać to wcześniej.
Postaram się jednak jak najszybciej dla was znów zacząć pisać możliwe że już za dwa tygodnie będzie nowy rozdział
Oczekujcie mnie
pozdrawiam Danie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szamanka Bajkowe Szablony